Lediga jobb som VD-sekreterare i Sigtuna

Se lediga jobb som VD-sekreterare i Sigtuna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Sigtuna som finns hos arbetsgivaren.

Senior Site Administrator till Johnson&Johnson i Uppsala

Ansök    Feb 3    Adecco Sweden AB    VD-sekreterare
Är du en erfaren Site Administrator och söker en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll, älskar att leverera service i världsklass och vara spindeln i nätet? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Johnson & Johnson i Uppsala!  Om uppdraget Som Senior Site Administrator hos vår kund kommer du få en nyckelroll där dina övergripande arbetsuppgifter innebär att assistera, supportera och underlätta arbetet för Site Director samt ... Visa mer
Är du en erfaren Site Administrator och söker en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll, älskar att leverera service i världsklass och vara spindeln i nätet? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Johnson & Johnson i Uppsala! 

Om uppdraget
Som Senior Site Administrator hos vår kund kommer du få en nyckelroll där dina övergripande arbetsuppgifter innebär att assistera, supportera och underlätta arbetet för Site Director samt övriga i ledningen på siten i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter kommer bla vara:
• Stötta Site Director och ledning med administration kring presentationsmaterial, resebokningar, e-posthantering etc
• Kalenderhantering samt koordinering av möten
• Förbereda och planera presentationer
• Vara sammanhållande och säkerställa att möten fungerar genom att förbereda, samla in och säkerställa material, närvara vid möten och föra protokoll samt följa upp beslut.
• Hålla ihop informationsflödet genom kommunikation med chefer och medarbetare inom organisationen
• Övrigt förekommande administration

Detta är ett konsultuppdrag via oss på Adecco med tillsättning omgående. Uppdraget beräknas initialt pågå i 12 månader med goda möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har stort fokus på kvalitet och är bra på att prioritera. Som person är du självgående och handlingskraftig och van att hantera många pågående uppgifter samtidigt. Du är en duktig problemlösare, flexibel och prestigelös samt trivs att jobba i en miljö där man inte kan planera allt. Eftersom du kommer att ha många kontaktytor vi vill att du är bra på att samarbeta samt en smidig kommunikatör med hög servicekänsla som både kan anpassa dig efter situationen men som också kan sätta ner foten när det behövs. Relationsskapande, nätverkande och hantering av stora mängder information tillhör vardagen.

Viktigt för tjänsten
• Erfarenhet av administrativa och ledningsmetoder och rutiner. 
• Principer och metoder för god affärskommunikation. 
• Flytande i svenska och engelska språket. 
• Kunskap om administrativa regler, policyer och rutiner, inklusive resor/utbildning och kostnadsredovisning. 
• Erfarenhet av Microsoft Office och andra IT-system och verktyg, t.ex. Teams, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat, SharePoint.
 • Erfarenhet av budgetarbete, arkivering, inköpsmetoder och rutiner.
 • Har industri och global erfarenhet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet! 

Kontaktuppgifter
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Amila Dresevic på [email protected] eller 073 684 78 61.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Senior Site Administrator, executive assistant, chefsassistent, office manager, Adecco, Uppsala, Johnson&Johnson;, läkemedelsföretag, life science Visa mindre

Senior Site Administrator till Johnson&Johnson i Uppsala

Ansök    Jan 20    Adecco Sweden AB    VD-sekreterare
Är du en erfaren Site Administrator och söker en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll, älskar att leverera service i världsklass och vara spindeln i nätet? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Johnson & Johnson i Uppsala!  Om uppdraget Som Senior Site Administrator hos vår kund kommer du få en nyckelroll där dina övergripande arbetsuppgifter innebär att assistera, supportera och underlätta arbetet för Site Director samt ... Visa mer
Är du en erfaren Site Administrator och söker en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll, älskar att leverera service i världsklass och vara spindeln i nätet? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Johnson & Johnson i Uppsala! 

Om uppdraget
Som Senior Site Administrator hos vår kund kommer du få en nyckelroll där dina övergripande arbetsuppgifter innebär att assistera, supportera och underlätta arbetet för Site Director samt övriga i ledningen på siten i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter kommer bla vara:
• Stötta Site Director och ledning med administration kring presentationsmaterial, resebokningar, e-posthantering etc
• Kalenderhantering samt koordinering av möten
• Förbereda och planera presentationer
• Vara sammanhållande och säkerställa att möten fungerar genom att förbereda, samla in och säkerställa material, närvara vid möten och föra protokoll samt följa upp beslut.
• Hålla ihop informationsflödet genom kommunikation med chefer och medarbetare inom organisationen
• Övrigt förekommande administration

Detta är ett konsultuppdrag via oss på Adecco med tillsättning omgående. Uppdraget beräknas initialt pågå i 12 månader med goda möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har stort fokus på kvalitet och är bra på att prioritera. Som person är du självgående och handlingskraftig och van att hantera många pågående uppgifter samtidigt. Du är en duktig problemlösare, flexibel och prestigelös samt trivs att jobba i en miljö där man inte kan planera allt. Eftersom du kommer att ha många kontaktytor vi vill att du är bra på att samarbeta samt en smidig kommunikatör med hög servicekänsla som både kan anpassa dig efter situationen men som också kan sätta ner foten när det behövs. Relationsskapande, nätverkande och hantering av stora mängder information tillhör vardagen.

Viktigt för tjänsten
• Erfarenhet av administrativa och ledningsmetoder och rutiner. 
• Principer och metoder för god affärskommunikation. 
• Flytande i svenska och engelska språket. 
• Kunskap om administrativa regler, policyer och rutiner, inklusive resor/utbildning och kostnadsredovisning. 
• Erfarenhet av Microsoft Office och andra IT-system och verktyg, t.ex. Teams, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat, SharePoint.
 • Erfarenhet av budgetarbete, arkivering, inköpsmetoder och rutiner.
 • Har industri och global erfarenhet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet! 

Kontaktuppgifter
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Amila Dresevic på [email protected] eller 073 684 78 61.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Senior Site Administrator, executive assistant, chefsassistent, office manager, Adecco, Uppsala, Johnson&Johnson;, läkemedelsföretag, life science Visa mindre

Executive Assistant/VD Assistant

Ansök    Dec 28    Steelwrist AB    VD-sekreterare
Steelwrist är en global tillverkare av tiltrotatorer, snabbfästen och redskap för grävmaskiner med huvudkontor i Rosersberg. Vi söker vi nu en Executive Assistant som kommer att arbeta operativt såväl som strategisk. Du kommer i ditt arbete att stötta och avlasta bolagets VD genom ett brett spann av arbetsuppgifter allt från att planera, koordinera, utföra och följa upp administrativa uppgifter, processer och strategiska projekt. Du klarar av att ha många... Visa mer
Steelwrist är en global tillverkare av tiltrotatorer, snabbfästen och redskap för grävmaskiner med huvudkontor i Rosersberg. Vi söker vi nu en Executive Assistant som kommer att arbeta operativt såväl som strategisk. Du kommer i ditt arbete att stötta och avlasta bolagets VD genom ett brett spann av arbetsuppgifter allt från att planera, koordinera, utföra och följa upp administrativa uppgifter, processer och strategiska projekt.

Du klarar av att ha många bollar i luften samtidigt och kan hantera ett högt tempo. Du har körkort och talar/skriver svenska och engelska flytande. Ytterligare språk är meriterande.

Du kommer även arbeta med Webshoppen för varumärkesprodukter samt varumärkesarbete då marknadsorganisationen rapporterar direkt till VD. För att trivas på Steelwrist och kunna hänga med i svängarna har du troligtvis ett visst teknikintresse.

Din bakgrund och personliga egenskaper

Du har ett mycket stort eget driv, är kreativ och mångsidig samt har en väldokumenterad god förmåga att samarbeta med alla typer av människor. Du lär dig snabbt och är inte rädd för att dyka in i områden du inte tidigare jobbat med.

Eftersom din roll innehåller många kontaktytor är du duktig på att skapa och bibehålla förtroenden och bemöta människor på ett professionellt sätt.

Intervjuer görs löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Senior Site Administrator till Johnson&Johnson i Uppsala

Ansök    Dec 20    Adecco Sweden AB    VD-sekreterare
Är du en erfaren Site Administrator och söker en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll, älskar att leverera service i världsklass och vara spindeln i nätet? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Johnson & Johnson i Uppsala med start i oktober!  Om uppdraget Som Senior Site Administrator hos vår kund kommer du få en nyckelroll där dina övergripande arbetsuppgifter innebär att assistera, supportera och underlätta arbetet för... Visa mer
Är du en erfaren Site Administrator och söker en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll, älskar att leverera service i världsklass och vara spindeln i nätet? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Johnson & Johnson i Uppsala med start i oktober! 

Om uppdraget
Som Senior Site Administrator hos vår kund kommer du få en nyckelroll där dina övergripande arbetsuppgifter innebär att assistera, supportera och underlätta arbetet för Site Director samt övriga i ledningen på siten i Uppsala.

Dina arbetsuppgifter kommer bla vara:
• Stötta Site Director och ledning med administration kring presentationsmaterial, resebokningar, e-posthantering etc
• Kalenderhantering samt koordinering av möten
• Förbereda och planera presentationer
• Vara sammanhållande och säkerställa att möten fungerar genom att förbereda, samla in och säkerställa material, närvara vid möten och föra protokoll samt följa upp beslut.
• Hålla ihop informationsflödet genom kommunikation med chefer och medarbetare inom organisationen
• Övrigt förekommande administration

Detta är ett konsultuppdrag via oss på Adecco med tillsättning 20/1 2025 omgående. Uppdraget beräknas initialt pågå i 12 månader med goda möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har stort fokus på kvalitet och är bra på att prioritera. Som person är du självgående och handlingskraftig och van att hantera många pågående uppgifter samtidigt. Du är en duktig problemlösare, flexibel och prestigelös samt trivs att jobba i en miljö där man inte kan planera allt. Eftersom du kommer att ha många kontaktytor vi vill att du är bra på att samarbeta samt en smidig kommunikatör med hög servicekänsla som både kan anpassa dig efter situationen men som också kan sätta ner foten när det behövs. Relationsskapande, nätverkande och hantering av stora mängder information tillhör vardagen.

Viktigt för tjänsten
• Erfarenhet av administrativa och ledningsmetoder och rutiner. 
• Principer och metoder för god affärskommunikation. 
• Flytande i svenska och engelska språket. 
• Kunskap om administrativa regler, policyer och rutiner, inklusive resor/utbildning och kostnadsredovisning. 
• Erfarenhet av Microsoft Office och andra IT-system och verktyg, t.ex. Teams, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat, SharePoint.
 • Erfarenhet av budgetarbete, arkivering, inköpsmetoder och rutiner.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet! 

Kontaktuppgifter
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Amila Dresevic på [email protected] eller 073 684 78 61.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Senior Site Administrator, executive assistant, chefsassistent, office manager, Adecco, Uppsala, Johnson&Johnson;, läkemedelsföretag, life science Visa mindre

Executive & Project assistent

Executive & Project assistenten ansvarar för att stödja VD Nordics. Som medlem av Nordics Team och Executive Team kommer EA att säkerställa att VD Nordics kan utföra sina uppgifter sömlöst genom att säkerställa att resor, kalender och utgifter hanteras effektivt. Bistå ledningsgruppen i administrativa funktioner vid behov. EA kommer också att fungera som en viktig bidragsgivare till Nordics Team genom förvaltningen av projekt som tilldelats EA. SPECIEL... Visa mer
Executive & Project assistenten ansvarar för att stödja VD Nordics.
Som medlem av Nordics Team och Executive Team kommer EA att säkerställa att VD Nordics kan utföra sina uppgifter sömlöst genom att säkerställa att resor, kalender och utgifter hanteras effektivt.
Bistå ledningsgruppen i administrativa funktioner vid behov.
EA kommer också att fungera som en viktig bidragsgivare till Nordics Team genom förvaltningen av projekt som tilldelats EA.
SPECIELLA VILLKOR
Eftersom flygsektorn är mycket reglerad är säkerhet och efterlevnad högsta prioritet. Avincis är också engagerad i de högsta standarderna för affärsetik med integritet med förtroende som centrala värderingar i organisationen.
EA kommer att behöva ha förmågan att utveckla starka relationer med både interna och externa intressenter, samtidigt som den också bestämt hanterar sekretessaspekten som är ett starkt inslag i rollen och det nordiska teamet.


HUVUDANSVAR
Hantera resor, kalender & kommunikation för VD Nordics, samt utgifter
Eventplanering för tillställningar, teamsmöten eller event
Hantera budgeten för de projekt som tilldelats rollen
Ett pålitligt och förtroendeingivande stöd för VD Nordics
Projektadministration


KÄRNKOMPETENSER
Flytande engelska och svenska
Exceptionell förståelse för rollens sekretesskrav
Hög personlig integritet och en stark moralisk kompass
Stark förmåga att påverka och kommunicera, kunna diplomatiskt hantera svåra situationer
Inkluderande och samarbetsvillig, kan nätverka i olika situationer
Exceptionell läskunnighet och tillämpningsfärdigheter, särskilt MS Word, Excel och Powerpoint
Ett praktiskt tillvägagångssätt för att leverera resultat


OBLIGATORISKA KVALIFIKATIONER
Genomförd gymnasieutbildning
Erfarenhet av liknade anställning
Erfarenhet av event- och konferensplanering Visa mindre

Nordic Personal Assistant - Dufry , Arlanda flygplats

Vi söker nu en Nordic Personal Assistant Trivs du i en fartfylld miljö som pulserar av liv och rörelse där utveckling och förändring ständigt är i fokus? Vi söker dig som gillar att hålla i trådarna och som vill bidra till att leverera service i världsklass. Hos oss på Dufry blir du en del av ett nordiskt team i en global organisation som driver taxfreebutiker i 65 länder världen över.Om tjänstenSom Nordic Personal Assistant arbetar du med att stötta vår n... Visa mer
Vi söker nu en Nordic Personal Assistant Trivs du i en fartfylld miljö som pulserar av liv och rörelse där utveckling och förändring ständigt är i fokus? Vi söker dig som gillar att hålla i trådarna och som vill bidra till att leverera service i världsklass. Hos oss på Dufry blir du en del av ett nordiskt team i en global organisation som driver taxfreebutiker i 65 länder världen över.Om tjänstenSom Nordic Personal Assistant arbetar du med att stötta vår nordiska VD och ledningsgrupp. Du ansvarar bland annat för mötes- och resebokningar, förbereder möten samt skriver protokoll. Som Nordic Personal Assistant hos oss ansvarar du också för helhetsintrycket på vårt kontor.Andra arbetsuppgifter·       Du kommer att vara första kontaktperson på kontoret och den som tar emot besökare och leverantörer.·       Du ansvarar för beställningar till kontor/personalrum av ex. kontorsutrustning och förbrukningsmaterial.·       Hantera felanmälan och har kontakt med städbolag.·       Hantera administrativa uppgifter så som säkerhetsdokumentation för leverantörer och personalparkering.Om digDu är van vid att arbeta med att stödja och supportera chefer samt kan prioritera dina åtaganden. Vi ser även att du har goda färdigheter i att skapa presentationsmaterial.För att lyckas i rollen ser vi även att du:- Är van att arbeta självständigt- Agerar professionellt och har hög integritet- Har mycket god administrativ förmåga och har färdighet i att skapa presentationsmaterial- Är strukturerad och ansvarstagande- Uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska. Finska är meriterande.Mer om tjänstenSom Nordic Personal Assistant rapporterar du till vår Nordiska VD. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. Tillträde snarast. Placering på huvudkontoret på Arlanda flygplats. Vissa resor i tjänsten kan förekomma.AnsökanDu är välkommen med din ansökan snarast, dock senast 1 juli. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka din ansökan märkt ”Nordic Personal Assistant” till: [email protected]. Din ansökan bör innehålla CV samt personligt brev. ?Om ossDUFRY Group is the world’s leading travel retail operator that has over 2300 duty-free and duty-paid shops located at airports, on cruise liners, in seaports and in other touristic locations in 65 countries. Our customers rely on the professional services of more than 36 000 DUFRY employees globally. Our main product categories include beauty and cosmetics, liquor and tobacco as well as luxury, accessories and lifestyle products representing the world’s leading brands. DUFRY Ltd is publicly listed in Switzerland and in Brazil. In Sweden, the company has 350 employees and operates stores at 13 airports. In Finland Dufry has 200 employees and operates 13 stores at Helsinki Airport. Visa mindre

VD-Assistent

Ansök    Nov 14    Northern Airlines AB    VD-sekreterare
Om företaget Northern Airlines AB grundades 2019 och är ett svenskt flygbolag med säte i Arlanda, Stockholm. Vår vision grundar sig i att erbjuda en resa som idag inte finns. Genom att vara nytänkande och öppna för att skapa långsiktiga relationer är målet att förkorta avståndet från hemmet i Sverige till hemmet där hjärtat bor. Bolaget startar sin första linje september 2020 vilket innebär att vi befinner oss i en uppstartsfas och därför söker ett stark... Visa mer
Om företaget
Northern Airlines AB grundades 2019 och är ett svenskt flygbolag med säte i Arlanda, Stockholm. Vår vision grundar sig i att erbjuda en resa som idag inte finns. Genom att vara nytänkande och öppna för att skapa långsiktiga relationer är målet att förkorta avståndet från hemmet i Sverige till hemmet där hjärtat bor.

Bolaget startar sin första linje september 2020 vilket innebär att vi befinner oss i en uppstartsfas och därför söker ett starkt och drivande team som vill följa med på vår utvecklingsresa.
Idag arbetar vi i grupper med olika spetskompetenser vars gemensamma mål är att kvalitetssäkra och förbereda inför avfärd.

Genom att erbjuda ett fullserviceflygbolag med högsta standard är vår ambition och avsikt att vara flygbolaget för resenärer. Northern Airlines kommer att driva rutter som det finns en hög efterfrågan på och där vi vet att vi kommer att utmärka oss genom vår omfattande branschkunskap, nätverk och desto viktigare - vår kulturella förståelse för dem regioner vi planerar att flyga till.

Tjänsten
Northern Airlines sitter nyrenoverade och moderna lokaler i Arlanda.

I rollen som VD-assistent är din huvudfokus att vara ett administrativt stöd till VD och ledningsgrupp. Du kommer att koordinera och organisera kalendrar och möten; planera och strukturera arbetsdagen samt arbeta proaktivt och förbereda Vd:n inför möten. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är resebokningar, fakturahantering, tidrapportering och att föra mötesprotokoll.

Detta är en spännande roll i en händelserik och snabbväxande organisation samt en möjlighet att få vara med på en unik resa. Tjänsten är på heltid med önskad start är 2020-02-01

Vem är du?
Du gillar ansvar och har en stark personlighet som andas både prestigelöshet och integritet. Du tycker om att ha många bollar i luften, är flexibel och strukturerad och får energi av att leverera kvalitet. För att lyckas i rollen krävs det att du har god organisationsförmåga, kan agera i realtid, är snabblärd och har en god prioriteringsförmåga.

Rollen
. Det viktigaste är personkemin mellan dig och VD
. Erfarenhet av administration och planering
. Goda kunskaper i Outlook och Office-paket
. Obehindrad användning av svenska och engelska i tal och skrift
. Eftergymnasial utbildning

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Arlanda/Stockholm

Utdrag ur belastningsregistret kan komma att krävas.

Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. Visa mindre

Nordic Office Coordinator / Management Assistant - Dufry , Arlanda flygplats

Vi söker nu en Nordic Office Coordinator/Management Assistant Trivs du i en fartfylld miljö som pulserar av liv och rörelse där utveckling och förändring ständigt är i fokus? Vi söker dig som gillar att hålla i trådarna och som vill bidra till att leverera service i världsklass. Hos oss på Dufry blir du en del av ett nordiskt team i en global organisation som driver taxfreebutiker i 65 länder världen över.Om tjänsten Som Nordic Office Coordinator/Managemen... Visa mer
Vi söker nu en Nordic Office Coordinator/Management Assistant Trivs du i en fartfylld miljö som pulserar av liv och rörelse där utveckling och förändring ständigt är i fokus? Vi söker dig som gillar att hålla i trådarna och som vill bidra till att leverera service i världsklass. Hos oss på Dufry blir du en del av ett nordiskt team i en global organisation som driver taxfreebutiker i 65 länder världen över.Om tjänsten Som Nordic Office Coordinator/Management Assistant hos oss ansvarar du för helhetsintrycket på vårt kontor. Du arbetar även med att stötta vår nordiska VD och ledningsgrupp. Du ansvarar bland annat för mötes- och resebokningar, förbereder möten samt skriver protokoll. Andra arbetsuppgifter·       Du kommer att vara första kontaktperson på kontoret och den som tar emot besökare och leverantörer.·       Du ansvarar för beställningar till kontor/personalrum av ex. kontorsutrustning och förbrukningsmaterial.·       Hantera felanmälan och har kontakt med städbolag.·       Hantera administrativa uppgifter så som säkerhetsdokumentation för leverantörer och personalparkering.Om digDu är van vid att arbeta med att stödja och supportera chefer samt kan prioritera dina åtaganden. Vi ser även att du har goda färdigheter i att skapa presentationsmaterial. För att lyckas i rollen ser vi även att du: - Är van att arbeta självständigt - Agerar professionellt och har hög integritet - Har mycket god administrativ förmåga och har färdighet i att skapa presentationsmaterial - Är strukturerad och ansvarstagande - Uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska. Finska är meriterande.Mer om tjänstenI rollen rapporterar du till vår Nordiska VD. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. Tillträde snarast. Placering på huvudkontoret på Arlanda flygplats. Vissa resor i tjänsten kan förekomma. AnsökanDu är välkommen med din ansökan senast 23 juli. Vi behandlar alla ansökningar efter sista ansökningsdag. Skicka din ansökan märkt ”Nordic Office Coordinator” till: [email protected]. Din ansökan bör innehålla CV samt personligt brev.Om oss?DUFRY Group is the world’s leading travel retail operator that has over 2300 duty-free and duty-paid shops located at airports, on cruise liners, in seaports and in other touristic locations in 65 countries. Our customers rely on the professional services of more than 36 000 DUFRY employees globally. Our main product categories include beauty and cosmetics, liquor and tobacco as well as luxury, accessories and lifestyle products representing the world’s leading brands. DUFRY Ltd is publicly listed in Switzerland and in Brazil. In Sweden, the company has 350 employees and operates stores at 13 airports. In Finland Dufry has 200 employees and operates 13 stores at Helsinki Airport. Visa mindre